Երկրորդ Մրցույթ-6

 

Լիլիթ Հակոբյան, ծնվ. 1980 հունիսի 25-ին, Երևանում: Սովորել եմ “Գլաձոր” համալսարանի Օտար լեզուներ ֆակուլտետում: Սիրած գրողը` Բուկովսկի, Սիլվիա Փլաթ, Պալանիկ, Լուիս Բորխես և այլն: 2007-ին տպագրվել է իմ “Անգլխություն” գրքույկը, որը պատմվածքների ու բանաստեղծությունների ժողովածու էր: Գրքույկը չի վաճառվել, նվիրել եմ ընկերներիս: Երազում էի դառնալ կինոռեժիսոր կամ արձակագիր, բայց դարձա բանասեր-լեզվաբան:

Առ, վերցրու, քոնն են`
Թերություններս, աչքերիս գույնը,
Ու իմ քայլվածքն էլ կմնա նույնը,
Չէ, փոխվողը չեմ, սա եմ, ինչ արած,
Երբեմն ջերմ եմ, մեկ-մեկ էլ` սառած,
Մեկ խնդրում եմ քեզ` գրկի, դե գրկի,
Մեկ փախչում, ինչու` ոչ ոք չգիտի:
Նայիր, ժպիտս, էս մեկը քոնն է,
Քո լուռ հայացքը իմ թաքուն տոնն է,
Վերցրու, քեզ լինեն նաև մատներս,
Հաճախ գզգզված, խռիվ մազերս,
Անքնությունից ուռած կոպերս,
Անհեթեթ, ուրախ, մանրիկ ստերս,
Վերցրու, քոնն են, տես, ես բան չեմ ուզում,
Միայն ինձ մի թող անցյալի փոշում:


Ձեր Կարծիքը

