Երկրորդ Մրցույթ-5

Մանե Գրիգորյան

արևը ծածկել է իրիկնային մարմինդ,
հովը դանդաղ հոսում է երակներովդ,
արյանդ բջիջները տարրալուծվում են երկնքի մեջ.
առավոտյան ասացին`մեռել ես

ես չշտապեցի քեզ մոտ,
դանդաղ խմում էի ջուրը,
որ առվից չէր,
ու չէր քշի ինձ հեռու,
ու չէր ձգի մարմինս քեզ մոտ

սենյակումս դանդաղ կտցահարում եմ
մարմինդ
ու հատկապես սիրում աչքերդ,
ու մորուքդ…
մեղմ զեփյուռի պես
մարմնիս ընդառաջ եկող մորուքդ`
առավոտյան արևի պես տաք
ու իրիկնային աստծո պես խաղաաաղ

այգում մեռնող իմ տղամարդը
գրքեր էր կարդում,
գեղեցիկ էր,
ինչպես զևսը հերայի գրկում,
ու որքան հրաշալի էր նա մեռնում

ես դանդաղ,
երանելի ժպիտով
կտցահարում եմ մարմինս,
ու արյունը դանդաղ հոսում է,
ու որքան գեղեցիկ է սեփական
արյան մեջ տեսնել աշունը`
դեղին,
արնոտ,
սիրելիիդ մազերից կախ,
ոտքերի մոտ,
ձեռքերին,
քթի ու ականջների մեջ խցանված աշունը

ես գրկել եմ ուսերդ,
ու որքան խաղաղ ես,
ու բալենու մեռնող այս ծառի տակ,
որքան մոտ ես աստծուն

Ձեր Կարծիքը

