Իներորդ մրցույթ

loadimage-ashx22-1

 

Հարգելի հեղինակներ,
Հաջորդ գրական մրցույթը կլինի թեմատիկ: Մրցույթի թեման է` «Աշխարհի սկիզբը»:
Կընդունվեն միայն պատմվածքներ, մինչև 15 000 նիշ (ներառյալ բացատները) ծավալով:
Հեղինակներին կտրամադրվի 25 օր` հանձնելու իրենց ստեղծագործությունները մրցույթին: Վերջնական ժամկետը պատմվածքների ընդունելության`Հունվարի 3, 23:59, Երևանյան ժամանակով:
Եթե ուղարկված տարբերակների քանակը 10-ից ավելին լինի, ապա նախապես կընտրվեն լավագույն 10-ը, որոնք կդրվեն Ակումբում՝ քվեարկության ու քննարկման:

Առաջին տեղ-150.00
Երկրորդ տեղ-75.00

Լավագույն 2 պատմվածքը նաև կտպվի «Գրեթերթի» գարնանային համարում:

Նոր, չհրատարակված և սրբագրված պատմվածքները ուղարկել այս էլեկտրոնային փոստի վրա.
dakopia@gmail.com

7 thoughts on “Իներորդ մրցույթ

  1. Բարև hetanos.
    Շնորհակալ եմ էլ. փոստիս 9-րդ մրցույթի մասին տեղեկացնելուդ համար: Հուսով եմ 8-րդ մրցույթի ժմկ. տեղի ունեցած փոքրիկ լեզվակռիվներ սադրողներ չեն լինի այսուհետ և ընդունում եմ մրցույթին մասնակցելու հրավերքը:
    Ես կողմ եմ չանձնավորված առողջ քննարկումներին ու ի սկզբանե բոլոր մասնակիցներին բարեկամաբար եմ տրամադրված:
    Այս անգամ էլ հայտնում եմ, որ եթե բախտ վիճակվի առաջին կամ երկրորդ տեղեր գրավել, ապա դրամական ողջ հասույթը սիրով ու իրենց արած գործի նկատմամբ երախտագիտությամբ` — կփոխանցեմ «Գրեթերթի» զարգացմանն ու բարգավաճմանը:
    — ԹԱՎՐԵ.

  2. Նորից բարև hetanos ջան:
    Արդեն պատրաստ է, նոր վերջացրի: Ծավալով շատ փոքր ստացվեց, եթե փոքրության, կարճլիկության առումով սահմանափակումներ չկան, ապա կարո՞ղ եմ ուղարկել…

  3. Հավաքածու մրցույթ -2 ակումբում

    Քանի որ բարեբախտաբար անցանք աշխարհի վերջի միջով, հիմա իսկական ժամանակն է, որ հեղինակները զբաղվեն թեմայով: Եթե հաշվի առնենք տոնական օրերը, ապա մնում է մոտ մեկ շաբաթ, լավագույն դեպքում` 10 օր` պատմվածքները հանձնելու մրցույթին: Այսօրվա օրով, ես միայն ստացել եմ 4 պատմվածք:

Ձեր Կարծիքը

